Prezentacja 63. Tour de Pologne - FAN FM w centrum wydarzeń Grupy RMF FAN FM
 
 
   



Prezentacja 63. Tour de Pologne
10 maja 2006 roku o godzinie 13.00 w salach konferencyjnych hotelu Novotel Airport przy ul. 1 Sierpnia 1 w Warszawie odbyła się uroczysta prezentacja 63. edycji wyściugu Tour de Pologne. Na miejscu był reporter FAN FM, wszak patronem medialnym TdP jest Radio RMF FM i INTERIA.PL.
Zaproszonych gości, przedstawicieli sponsorów, burmistrzów i prezydentów miast 63. Tour de Pologne, działaczy sportowych i licznie zgromadzone media powitał zespół UCOM, który nie przypadkowo zjawił się w hotelu Novotel.

Następnie wszystkich oficjalnie powitali Paulina Chylewska i Maciej Kurzajewski z TVP. Wstępne słowo wygłosił twórca potęgi naszego narodowego wyścigu - dyrektor generalny Lang Teamu Czesław Lang.

Kolejnym punktem uroczystości były przemówienia przedstawiciela PKOl Piotra Nurowskiego oraz dyrektora Biura Sportu, Turystyki i Wypoczynku Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Artura Piłki, którzy poinformowali, że wraz z TdP odbędzie się w Warszawie w przeddzień startu wyścigu Piknik Olimpijski.

Patronat honorowy nad Tor de Pologne objął prezydent RP Lech Kaczyński.

Bardzo ważnym elementem prezentacji było oficjalne odsłonięcie trasy 63. Tour de Pologne. Tablicę z trasą wyścigu odsłonili zankomici polscy kolarze z grupy Intel Action - Marek Rutkiewicz i Bartosz Huzarski. Rozpoczęła się prezentacja poszczególnych etapów i miast, które w tym roku odwiedzi czołówka światowego kolarstwa.

Trasa tegorocznego TdP różni się od tras z lat ubiegłych. Po raz pierwszy, od kiedy organizacją narodowego wyścigu zajmuje się Lang Team, Tour de Pologne startować będzie z Warszawy. Kolarze pojadą na północ przez Olsztyn do Gdańska i skierują się na południe przez Bydgoszcz, Toruń, Poznań, Legnicę do Karpacza, gdzie tradycyjnie znajdować się będzie meta wyścigu. W tym roku zrezygnowano z indywidualnej jazdy na czas i zastąpiono ją dłuższym ostatnim etapem.

Etap I: Warszawa (Pułtusk) - Olsztyn (214 km)
Etap II: Ostróda - Elbląg (122,6 km)
Etap III: Gdańsk - Toruń (225,5 km)
Etap IV: Bydgoszcz - Poznań (183 km)
Etap V: Legnica - Jelenia Góra (192 km)
Etap VI: Szczawno Zdrój - Karpacz (162,4 km)
Etap VII: Jelenia Góra - Karpacz (126 km)

Po wizualizacji trasy na telebimie na scenę wkroczyli przedstawiciele miast i miasteczek 63. Tour de Pologne.

Na scenie ponownie pojawiła się grupa UCOM, w której na perkusji gra dziennikarz RMF FM z Olsztyna - Daniel Wołodźko (patronem internetowym zespołu UCOM jest serwis FAN FM). Występ na prezentacji 63. TdP był pierwszym koncertem UCOMu. Grupa Daniela Wołodźki, Mariusza Krawczyka, Piotra Szymańskiego i Yaro Rostkowskiego wykonała po raz pierwszy przed szeroką publicznością utwór "Tour de Pologne" (internetowa prapremiera piosenki odbyła się 17 marca w serwisie FAN FM [więcej]. Na telebimie pokazano po raz pierwszy teledysk do utwóru, który z pewnością nie rtaz zprezentuje TVP przed i podczas transmisji z wyścigu.

Głównym bohaterem klipu jest mały chłopczyk, który pojawił się na scenie w hotelu Novotel Airport.

Na koniec odbyła się prezentacja sponsorów i partnerów 63. Tour de Pologne. Wśród patronów medialnych wyściugu dookoła Polski po raz drugi są Radio RMF FM i portal INTERIA.PL.
Żółto-niebieską stację reprezentowała Anna Jupowicz-Ginalska z Public Relation RMF FM. Przedstawicielem portalu INTERIA.PL był Paweł Amarowicz.
TVP reprezentował Robert Korzeniowski, a Przegląd Sportowy Dariusz Tuzimek.

Prezentację zakończyła główna gwiazda - zespół UCOM z nowym klawiszowcem i nowym chórkiem.

Tour de Pologne jako jedyna impreza w Polsce znajduje się w elitarnym gronie wyścigów UCI ProTour, do którego między innymi należą tak prestiżowe starty jak Tour de France, Giro d'Italia czy Vuelta a Espana. To z pewnością gwarantuje udział najlepszych zawodników, cieszących się światową renomą.

RMF FM będzie prezentować Tour de Pologne na antenie zarówno poprzez intensywną kampanię reklamową, jak również sportowe Fakty. Reporterzy RMF FM będą zawsze na miejscu, na bieżąco informując słuchaczy o kolejnych etapach sportowych zmagań uczestników wyścigu. Oprócz tego wiadomości o tym zdarzeniu pojawią się także na stronach internetowych (www.rmf.fm).

Objęcie patronatu medialnego nad Tour de Pologne to konsekwentne promowanie przez RMF FM kolarstwa jako sportu powszechnego: radio wspiera tegoroczne zawody z cyklu SkodaAuto Grand Prix MTB. Warto również podkreślić, że od 4 lat pod szyldem RMF FM regularnie startuje drużyna RMF FM MD, która zdobyła do tej pory 31 tytułów Mistrza Polski i historyczny tytuł Mistrzyni Świata Ani Szafraniec.




fot. Grzegorz Nałęcz


  Hosted by STREFA.INTERIA.PL     Subskrypcja | Redakcja FAN FM | Napisz