2004 - FAN FM w centrum wydarzeń Grupy RMF FAN FM
 
 
   



2004
I 2004 - "Najlepsza muzyka. Do usłyszenia w RMF FM!" – jedna z największych kampanii reklamowych radia RMF FM. W kampanii występują największe gwiazdy polskiej i zagranicznej muzyki rozrywkowej, m.in. Anastacia, Beyonce, Reni Jusis, Shakira, Shania Twain, Garou, Jennifer Lopez i Celine Dion.
III 2004 - Stanisław Tyczyński staje na czele Grupy RMF. Założyciel RMF FM obejmuje funkcję Prezesa Zarządu BROKER FM S.A. oraz przewodniczącego Rady Nadzorczej Radio Muzyka Fakty Sp. z o.o. Kazimierz Gródek zostaje Prezesem RMF FM. Do Zarządu radia wchodzą także Tadeusz Sołtys i Ewa Miszczak-Dziurdzik.
IV 2004 - BROKER FM S.A., właściciel Radia RMF FM, idzie na Giełdę. Spółka złożyła w Komisji
Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny. KPWiG dopuściła do obrotu akcje spółki w maju 2004 r.
1 VII 2004 - We Lwowie rozpoczyna emisję programu RadioMan - stacja powiązana kapitałowo z Grupą BROKER FM.
VII 2004 - Debiut akcji BROKER FM S.A. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Do
obrotu giełdowego na rynku podstawowym dopuszczono 1 244 929 akcji serii C (zwykłych na okaziciela).
IX 2004 - "Jak zawsze RMF FM! - wielka jesienna kampania promocyjna. Udział w kampanii biorą największe polskie i światowe gwiazdy. Kampania trwała do połowy
stycznia - do dnia obchodów 15. urodzin RMF FM.
24 IX 2004 - Swoją działalność rozpoczyna w Krakowie radio RMF MAXXX. To sformatowana stacja muzyczna kierowana do młodych odbiorców z dużych miast, ludzi aktywnych, ciekawych i otwartych na nowe trendy w muzyce, ubiorze i technologii, korzystających z ofert kulturalnych. RMF MAXXX rozpoczęło emisję programu na częstotliwości 96,7 FM w Krakowie w oparciu o koncesję lokalnego Radia Region 96,7 FM.

W styczniu 2004 wystartowała jedna z największych kampanii reklamowych radia RMF FM. Kampania "Najlepsza muzyka... do usłyszenia w RMF FM" trwała do końca czerwca br. W kampanii wystąpiły największe gwiazdy polskiej i zagranicznej muzyki rozrywkowej, m.in. Anastacia, Beyonce, Reni Jusis, Shakira, Shania Twain, Garou, Jennifer Lopez i Celine Dion. Kampania telewizyjna obejmuje oba programy telewizji publicznej TVP 1 i TVP 2 oraz kanały TVN i POLSAT. Spot telewizyjny trwa 10 sekund. Koniec stycznia to początek intensywnej kampanii prasowej; uwzględniono w niej około 80 tytułów prasowych, natomiast w lutym zobaczyć będzie można billboardy radia RMF FM na terenie całej Polski. Kreacją, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ART FM - spółka należąca do Holdingu Radia RMF FM. W lutym 2004 roku we współpracy z Sony Music Entertainment Polska ukazała się nowa płyta "Najlepsza Muzyka! Do usłyszenia". Płyta była jednym z kluczowych elementów kampanii "Najlepsza Muzyka! Do usłyszenia w RMF FM.

W kwietniu 2004 spółka BROKER FM S.A. – właściciel radia RMF FM, złożył w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny, a w lipcu jej akcje zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Okres maj-lipiec 2004 przynosi rekordowe wyniki słuchalności stacji. Udział RMF FM w czasie słuchania radia osiąga 25,4%, co wskazuje, iż ponad ¼ Polaków w wieku 15 i więcej lat deklaruje słuchanie krakowskiej rozgłośni.

„Jak zawsze RMF FM” – nowa kampania promocyjna, z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej ruszyła we wrześniu 2004 i potrwała do połowy stycznia 2005 – dnia 15. urodzin RMF FM.

24 września w Krakowie rozpoczęło nadawanie RMF MAXXX – pierwsza stacja w planowanej sieci rozgłośni adresowanych do młodych, aktywnych słuchaczy.


  Hosted by STREFA.INTERIA.PL     Subskrypcja | Redakcja FAN FM | Napisz