2005 - FAN FM w centrum wydarzeń Grupy RMF FAN FM
 
 
   



2005
15 I 2005 - RMF FM ma 15 lat! Obchodom urodzin rozgłośni towarzyszyły spektakularne działania programowe i promocyjne - słuchacze sami programowali muzykę w RMF FM oraz występowali w reklamach. Na rynku ukazał się dwupłytowy album "15 LAT RMF FM", a w nowe 15-lecie rozgłośnia weszła ze zmienioną identyfikacją wizualną.
II 2005 - Słuchacz Wielki jest i basta! Nowa kampania reklamowa RMF FM. Bohaterami reklam i autorami wyjątkowego konkursu w RMF FM z szansą wygrania 1 miliona złotych byli słuchacze.
IV 2005 - "Czuwanie 1-8 kwietnia 2005" - wyjątkowy czas wielkiej mobilizacji społeczeństwa i mediów w Polsce związanej ze śmiercią Jana Pawła II. RMF FM wraz z Tygodnikiem Powszechnym i Wydawnictwem Znak włączyli się aktywnie w bieg wydarzeń. Pamiątką tej wyjątkowej współpracy jest książka i wydawnictwo multimedialne "Czuwanie 1-8 kwietnia 2005" z zapisem audycji emitowanych na antenie RMF FM w tym szczególnym okresie.
V 2005 - Swoją działalność inauguruje Instytut Badania Opinii RMF FM (IBOR). Instytut został powołany w celu realizacji regularnych badań opinii Polaków na ciekawe i ważne tematy społeczne, szczególnie te trudne i kontrowersyjne.
VI 2005 - Koncertowe lato – RMF FM wraz z Tygodnikiem NAJ i telewizją Polsat wyruszyli na
wakacyjna trasę koncertową. Najlepsi polscy wykonawcy grają w 20 miejscowościach wypoczynkowych. Duże miasta odwiedził "Wehikuł czasu" – czyli wakacyjna akcja i konkurs antenowy. Słuchacze wygrywali 10 samochodów Chevrolet Spark, egzotyczne wycieczki dla zakochanych, tysiące złotych i mnóstwo innych nagród!
VII 2005 - Zamachy w londynie na antenie RMF FM – reporterzy RMF FM reagują błyskawicznie na ataki terrorystyczne w stolicy Wielkiej Brytanii. Redakcja RMF FM nawiązuje współpracę z sekcją polską radia BBC. Relacje i komentarze dziennikarzy BBC pojawiały się na antenie RMF FM.
IX 2005 - Najlepsza Muzyka i Najistotniejsze Fakty – czyli ważne zmiany w RaMóFce stacji. Na antenie pojawia się „Kontrwywiad” Kamila Durczoka oraz nowa powieść radiowa Klary Weritas.
XII 2005 =- Choinki Pod Choinkę od Radia RMF FM – tradycyjnie jak co roku mieszkańcy 12
najwiekszych miast w Polsce otrzymali od stacji świąteczne prezenty – kilkadziesiąt tysięcy choinek.

Początek całorocznych obchodów 15-lecia RMF FM rozpoczynają spektakularne działania programowe. Od stycznia 2005 roku słuchacze sami programowali muzykę w RMF FM. Na stronach www.rmf.fm mieli oni możliwość wyboru spośród kilku tysięcy propozycji te ulubione utwory, które następnego dnia chcieliby usłyszeć w radiu. Każde zgłoszenie mogło być poparte uzasadnieniem. Kolejnym urodzinowym projektem była płyta "15 LAT RMF FM". Na tym niezwykłym dwupłytowym albumie znajdują się najbardziej popularne, grane w RMF FM utwory polskich i zagranicznych wykonawców ostatniego 15-lecia. Inauguracja nowego 15-lecia to również zmieniona identyfikacja wizualna. Nowym, zmodyfikowanym logo opatrzone zostają podmioty radiowe wchodzące w skład Grupy Broker FM: RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX.

Słuchacz Wielki jest i basta! – to przesłanie kampanii reklamowej radia RMF FM, która ruszyła w lutym 2005 r. Skierowana została do obecnych i przyszłych słuchaczy stacji. Tym razem to oni, a nie gwiazdy muzyki, zostali bohaterami kampanii najpopularniejszego radia w Polsce. Akcji towarzyszył konkurs, którego współautorami byli naturalnie... słuchacze RMF FM, układający pytania w trzech kategoriach: Radio, Muzyka i Fakty. Przez 10 tygodni wyłoniono 50 finalistów. Jeden z nich - 2 maja stanął przed szansą wygrania miliona złotych i innych wartościowych nagród... Szczęście dopisało – zwycięski Gigant: Sławek z Bydgoszczy stał się posiadaczem samochodu Citroen C3 Pluriel.

Lato 2005 w RMF FM to Wyprawa Po Słońce i Koncertowe Lato. W każdą środę w jednym z polskich miast zatrzymywał się Wehikuł Czasu, który przenosił słuchaczy w odległe miejsca i epoki. W rolę przewodnika wcielił się Michał Żebrowski, prezentując na antenie RMF FM wielki bestseller Johna Hawksa „Traveler”. Słuchacze wyruszyli m.in. na spotkanie Wikingów do Szczecina, na królewski dwór do Krakowa i do rozśpiewanej Warszawy lat 20. Wehikuł Czasu zabierał także polskie gwiazdy w pełną przygód podróż, na spotkanie sławnych postaci historycznych i filmowych.
„Koncertowe lato” to największa letnia trasa koncertowa w Polsce. W czasie 10 wakacyjnych weekendów RMF FM wraz z partnerami zorganizowało 20 koncertów największych gwiazd polskiej muzyki w najpopularniejszych polskich kurortach. Wystąpili m.in.: Krzysztof Krawczyk, Myslovitz, Perfect, Ryszard Rynkowski, De Mono, Anita Lipnicka i John Porter, Varius Manx i Brodka. Atrakcjom antenowym i plenerowym towarzyszyły liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Jesienna kampania promocyjna "RMF FM Najlepsza Muzyka" z udziałem największych wykonawców światowej muzyki pop ruszyła we wrześniu 2005 r. Równocześnie odbyła się premiera płyty "RMF FM Najlepsza Muzyka". Dwupłytowy album powstał dzięki współpracy z wytwórnią Universal. Znajdują się na nim najnowsze przeboje oraz najbardziej znane utwory polskich i światowych gwiazd muzyki. W kampanii udział wzięli między innymi: Anna Maria Jopek, Bryan Adams, Shania Twain, Lionel Richie, Sting, Black Eyed Peas, Suzanne Vega, Lucie Silvas, Gwen Stefani, Zucchero&Paul Young, Chris De Burgh, Ace Of Base, Nelly, Keane.


  Hosted by STREFA.INTERIA.PL     Subskrypcja | Redakcja FAN FM | Napisz