1997 - FAN FM w centrum wydarzeń Grupy RMF FAN FM
 
 
   



1997
VI 1997 - Początek emisji „Listy Hop-Bęc” – najpopularniejszego młodzieżowego programu muzycznego w Polsce
VII 1997 – „Inwazja po…Mocy” – wielka akcja programowa i charytatywna na rzecz powodzian
XI 1997 – Rekordowy wskaźnik słuchalności 38,6% (według OBOP). RMF FM po raz pierwszy w historii pokonuje PR1 (36,6%)

Sieć RMF FM zdobyła silną pozycję na rynku radiowym jeszcze w 1994 r. Wtedy stacja zdobyła większą liczbę słuchaczy niż PR3. Zdobyta wówczas pozycja lidera na rynku reklamy radiowej w Polsce utrzymywana jest z małymi przerwami do dzisiaj.

Od początku emisji ogólnopolskiej RMF FM był liderem słuchalności w młodszych grupach docelowych (15-35 lat). W 1997 r. poszerzono grupę docelową (15-45 lat). Przyniosło to oczekiwany pozytywny wynik. W listopadzie 1997 r. po raz pierwszy w historii radiofonii w Polsce komercyjna stacja (RMF FM) zdobyła więcej słuchaczy niż dotychczasowy lider – PR1 (według OBOP, ogół powyżej 15 roku życia).

W czerwcu 1997 r. rozpoczęto emisję „Listy Hop-Bęc” – najpopularniejszego do 2002 r. młodzieżowego programu muzycznego w Polsce. W 1999 r. „Lista Hop-Bęc” docierała codziennie do prawie 2 milionów młodych słuchaczy (według OBOP).


Do najważniejszych osiągnięć programowych RMF FM w 1997 r. należy zaliczyć akcję pod hasłem „Inwazja po…Mocy”. Słuchacze i dziennikarze stacji pomagali poszkodowanym podczas wielkiej powodzi.


  Hosted by STREFA.INTERIA.PL     Subskrypcja | Redakcja FAN FM | Napisz