I 2003 - "RMF FM - Moja i Twoja Muzyka" - nowa wielka kampania promocyjna RMF FM.
1 II 2003 - Z radia RMF FM odszedł Marcin Jędrych.
III–IV 2003 - Rekordowa sprzedaż płyty "RMF FM - Moja i Twoja muzyka". Sprzedano 500 tys.
egzemplarzy, kolejne 200 tys. jest trakcie sprzedaży.
V 2003 - RMF FM "STACJĄ RADIOWĄ ROKU 2003" - ogłosiła redakcja uznanego na rynku medialnym i reklamowym pisma "Media i Marketing Polska". Redakcja MiMP przyznaje swoje nagrody za wyróżniającą się działalność na rynku branżowym od 1997 roku.
IX 2003 - RMF FM - jedyne trójwymiarowe radio w Polsce. Kontynuacja kampanii promocyjnej
"RMF FM - Moja i Twoja Muzyka". Płyta osiąga rekordową sprzedaż 698 tys. egzemplarzy i była najlepiej sprzedawaną płytą roku.
X 2003 - RMF FM najlepiej ocenianą rozgłośnią radiową w Polsce. Według sondażu CBOS
oceniającego działalność instytucji publicznych, 62% Polaków dobrze ocenia RMF. Sondaż przeprowadzono w dniach 3-6 października 2003 roku na liczącej 1016 osób reprezentatywnej próbie losowej dorosłych Polaków.
XI 2003 - Kolejna książka autorstwa dziennikarza RMF FM. "Moskwa. Nord-Ost" Andrzeja Zauchy jest trzecią z kolei pozycją księgarską wydaną w 2003 roku. Wcześniej Katarzyna Szymańska-Borginon pisze "W piżamie do Europy", zaś korespondenci wojenni Przemysław Marzec i Jan Mikruta opisują swoje przeżycia w książce "Bagdad. 67 dni". Książki wyszły nakładem wydawnictwa Bosz.
XII 2003 - Startuje RMF Classic - jedyne w Polsce komercyjne radio o charakterze muzyczno-literackim.

W marcu 2003 r. w sklepach ukazała się płyta
"RMF FM - Moja i Twoja muzyka". Piosenki, które się na niej znalazły, są wszystkim doskonale znane. Tym razem jednak światowe przeboje śpiewają najlepsi polscy wykonawcy. Anita Lipnicka, Kasia Kowalska, Varius Manx, Perfect, Patrycja Markowska, De Mono, Edyta Górniak i Urszula śpiewają po polsku największe przeboje Stinga, Eltona Johna, Phila Collinsa, Roxette, Celine Dion i Tiny Turner. Wyjątkowa była również cena albumu - tylko 9,99 złotych. Do końca miesiąca płyta zdobyła pierwszą pozycję wśród najchętniej kupowanych wydawnictw muzycznych - sprzedano prawie 700 tys. egzemplarzy tej wyjątkowej produkcji.
Redakcja branżowego pisma "Media i Marketing Polska" ogłosiła w maju 2003 r. Radio
RMF FM "Stacją Radiową Roku 2003". W uzasadnieniu czytamy: "RMF FM zdystansował w ubiegłym roku swoją konkurencję, zarówno pod względem wpływów reklamowych, jak i udziałów w rynku słuchalności"; "Pozycja RMF FM na polskim rynku jest ewenementem na skalę światową. Trudno jest znaleźć inny przykład stacji, która zajęłaby ponad 30 proc. rynku reklamowego i przyciągnęłaby nieomal jedną czwartą słuchaczy. RMF FM to się udaje, głównie dzięki dopasowaniu formatu muzycznego ściśle do potrzeb odbiorców i doskonałym kampaniom reklamowym, które ten format muzyczny podkreślają."

1 grudnia 2003 r. w trzech miastach Polski: Krakowie, Warszawie i Szczecinie rozpoczęło nadawanie
RMF Classic - jedyne w Polsce komercyjne radio o charakterze muzyczno-literackim. RMF Classic to stacja unitargetowa, łącząca ludzi bez względu na wiek czy wykształcenie. Jedynym wspólnym mianownikiem grupy docelowej stacji jest wspólnota wrażliwości. Rozgłośnia zaprosiła do współpracy najznakomitszych polskich twórców reprezentujących różne dziedziny kultury i sztuki. W skład Rady Programowej RMF Classic weszli: Wisława Szymborska, Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Andrzej Mleczko, Bronisław Maj, Jan Kanty Pawluśkiewicz i Grzegorz Turnau. W założeniach twórców tego Radia jest prezentowanie muzyki klasycznej, filmowej oraz poetyckiej w sposób nowatorski i najbardziej spektakularny. W programie słuchacze znajdą informacje o najważniejszych imprezach kulturalnych, wystawach, spektaklach teatralnych, premierach filmowych i wydawniczych. Na antenie pojawiają się również fragmenty najlepszej polskiej i światowej literatury, recenzje, opinie, rozmowy z ludźmi kultury, jak również serwisy informacyjne, przekazujące najistotniejsze fakty z kraju i ze świata.