12 września 2011 roku – na bazie wortalu MiastoMuzyki.pl powstał muzyczna platforma Grupy RMF pod nazwą "
RMFon"
RMFon.pl to internetowa platforma muzyczna, oferująca ponad 100 tematycznych internetowych kanałów radiowych o zróżnicowanym repertuarze oraz biografie i dyskografie artystów.
Grupę docelową wortalu stanowią osoby w wieku 13-55 lat, miłośnicy muzyki, otwarci na nowości technologiczne. Oferta reklamowa obejmuje kilka wariantów realizacji kampanii dźwiękowych oraz akcji specjalnych w kanałach muzycznych platformy.
Ponad 100 tys. unikalnych użytkowników codziennie włącza kanały radiowe platformy RMFon.pl. W skali miesiąca playery uruchamia już ponad 1,5 mln miłośników muzyki.
Dystrybucja programów realizowana jest za pośrednictwem sieci Internet. Grupę docelową stanowią słuchacze w wieku 13-55 lat, miłośnicy muzyki, otwarci na nowości technologiczne.
Bogatą ofertę platformy stanowią internetowe radia dedykowane zarówno gatunkom muzycznym, poszczególnym wykonawcom, audycjom znanym z anten stacji Grupy RMF oraz specjalne projekty radiowe.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, Grupa RMF przygotowała atrakcyjne pakiety reklamowe, uwzględniające różne grupy celowe, skomponowane z kanałów dobranych z uwzględnieniem charakterystyki społeczno-demograficznej odbiorców. W ramach oferty proponujemy m.in. emisję spotów reklamowych przed strumieniem oraz w blokach reklamowych a także m.in. sponsoring wybranych kanałów bądź stworzenie stacji Klienta.
Doradcy handlowi Grupy RMF gwarantują Klientom najwyższą jakość obsługi, służąc profesjonalnym wsparciem w zakresie przygotowania oferty, planowania i realizacji kampanii oraz projektów specjalnych.
A przed powstaniem RMFon.pl...
W niedzielę 29 kwietnia swoją działalność rozpoczął wortal
MiastoMuzyki.pl firmowany przez Grupę RMF. Początkowo platforma muzyczna oferowała 8 kanałów, w tym trzy nadające w eterze stacje radiowe RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX. Oprócz nich całkowicie nowe kanały tematyczne
RMF Rock, RMF Classic Rock, RMF R'n'B, RMF POPLista i RMF Dance.RMF FM było pierwszą rozgłośnią radiową w Polsce, która stworzyła
internetowe kanały muzyczne.
Pomysłodawcą MiastaMuzyki.pl jest
Krzysztof Nepelski a sam serwis internetowy został wykonany przez pracowników Grupy RMF. Projekt nadzoruje
Tadeusz Sołtys.
–
To projekt dla ludzi, którzy wiedzą, jaki typ muzyki lubią i jakiej słuchają. Do tego internetowi słuchacze RMF Gold i RMF Classic Rock mogą o pełnych godzinach odsłuchać na żywo najświeższych serwisów informacyjnych. W przyszłości dojdziemy do etapu, kiedy w internecie będą działać profilowane stacje nadające np. wyłącznie przeboje U2 – uważa
Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM, pomysłodawca projektu.
-
Pomysł na stworzenie MiastaMuzyki.pl narodził się w redakcjach muzycznej i internetowej RMF FM zarówno z chęci rozwijania innych stacji, jak i wykorzystania szerokich możliwości, jakie daje internet - tłumaczyła
Małgorzata Chmura, z-ca dyrektora anteny stacji, kierująca projektem.
W dniu 18-tych urodzin RMF FM, czyli 15 stycznia 2008 roku, MiastoMuzyki.pl skupiające internetowe stacje tematyczne firmowane przez Grupę RMF wzbogaciło się o kolejne kanały, ponadto witryna MiastoMuzyki.pl uległa gruntownej przebudowie.