Akcja startuje w poniedziałek, 25 maja po 9-tej rano i będzie relacjonowana trzy razy w tygodniu.
Dziennikarze RMF FM wyruszają na poszukiwanie takich firm, które zdobyły sympatię mieszkańców miast i miasteczek, a sukces i uznanie zdobyły, nie dzięki wielkim budżetom promocyjnym, a sąsiedzkiej poczcie pantoflowej.
Przy pomocy reporterskich sond zebrane zostaną rekomendacje klientów dla sklepów i zakładów usługowych działających w lokalnych społecznościach.
Reporterzy będą wręczali okolicznościowe certyfikaty i znak akcji z hasłem: "
FIRMA POLECANA PRZEZ SŁUCHACZY RMF FM!"
Lokalni przedsiębiorcy, którzy zostaną wyróżnieni przez słuchaczy RMF FM, otrzymają promocje na antenie oraz w mediach społecznościowych RMF FM.
Zwycięskie firmy będą upoważnione do używania tytułu "FIRMA POLECANA PRZEZ SŁUCHACZY RMF FM" na swoich stronach internetowych i innych nośnikach, np. ulotkach czy kartach menu.
W akcje będą mogli włączyć się również internauci, którzy przy pomocy formatki na stronie
www.rmf.fm będą mogli zachęcać reportera do przyjazdu w określone miejsce.