Inwazja Mocy to największa impreza promocyjna w Europie - tak było i w 2000 roku, na 10-lecie radia. Łącznie odwiedziło ją ponad 2,5 miliona widzów!
Koszty Inwazji wyniosły ponad 5 mln dolarów, z czego jedną czwartą honoraria, połowę - promocja, a resztę koszty produkcji. Ekipa liczyła 200 osób. Transport zapewniło ok. 80 samochodów, balon i helikopter. Przygotowano mnóstwo gadżetów: 84 tys. plecaków, czapek, koszulek, sukienek, ręczników i bandanek, 200 tys. żółtych płezełwatyw;-), baloników i breloczków, 100 tys. odblaskowych naklejek i 4 tony cukierków.
Nie odbył się jeden koncert - w Gdyni, gdzie miała zagrać grupa Cranberries. Nie przyjechali, bo nie pozwolił na to stan zdrowia wokalistki. RMF FM oficjalnie zapowiedział, że ściągnie zespół na kocert do Polski, najszybciej jak to będzie możliwe.

Nieoficjalna Strona RMF FM była na trzech megafestiwalach. Opisywaliśmy atmosferę, robiliśmy zdjęcia oraz wywiady. Przeżyj to:
- LUBLIN
- OLSZTYN
- KRAKÓW

Posłuchaj jingla Inwazji - kliknij - 119 kb.

LUBLIN 24.06
ŁÓDŹ 2.07
POZNAŃ 9.07
GLIWICE 15.07
WROCŁAW 22.07
GDYNIA 30.07
SZCZECIN 5.08
OLSZTYN 12.08
WARSZAWA 19.08
KRAKÓW 26.08

POWRÓT